نمایه کلیدواژه ها

ا

  • ارزش ادراک شده تحلیل نقش ارزش ادراک شده در رابطه بین رفتار شهروندی و رضایت مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 38-52]
  • اعتماد تاثیر برند دانشگاهی بر وفاداری دانشجویان با نقش میانجی اعتماد و رضایت [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 19-37]
  • اعتماد آنلاین بررسی رابطه بازاریابی رابطه مند آنلاین با رضایت به واسطه اعتماد آنلاین [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]
  • انگیزه پیشرفت نقش میانجی انگیزه پیشرفت در رابطه هوش هیجانی با عملکرد تحصیلی در دانش‌ آموزان دختر هنرستان‌های فنی و حرفه‌ ای [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 53-65]

ب

  • بازاریابی‌داخلی تحلیل نقش بازاریابی داخلی در ارتقای کیفیت محصول بر مبنای مدل معادلات ساختاری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 66-87]
  • بازاریابی‌درونی تحلیل نقش بازاریابی داخلی در ارتقای کیفیت محصول بر مبنای مدل معادلات ساختاری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 66-87]
  • بازاریابی رابطه مند آنلاین بررسی رابطه بازاریابی رابطه مند آنلاین با رضایت به واسطه اعتماد آنلاین [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]
  • بازاریابی ویژگی های تأثیرگذار نقش افراد تاثیرگذار در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 88-111]
  • برند دانشگاهی تاثیر برند دانشگاهی بر وفاداری دانشجویان با نقش میانجی اعتماد و رضایت [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 19-37]

ر

  • رسانه های اجتماعی نقش افراد تاثیرگذار در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 88-111]
  • رضایت تاثیر برند دانشگاهی بر وفاداری دانشجویان با نقش میانجی اعتماد و رضایت [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 19-37]
  • رضایت‌شغلی تحلیل نقش بازاریابی داخلی در ارتقای کیفیت محصول بر مبنای مدل معادلات ساختاری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 66-87]
  • رضایت مشتری تحلیل نقش ارزش ادراک شده در رابطه بین رفتار شهروندی و رضایت مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 38-52]
  • رضایت مشتریان بررسی رابطه بازاریابی رابطه مند آنلاین با رضایت به واسطه اعتماد آنلاین [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]
  • رفتار شهروندی مشتری تحلیل نقش ارزش ادراک شده در رابطه بین رفتار شهروندی و رضایت مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 38-52]
  • روابط فرااجتماعی نقش افراد تاثیرگذار در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 88-111]

ع

  • عملکرد تحصیلی نقش میانجی انگیزه پیشرفت در رابطه هوش هیجانی با عملکرد تحصیلی در دانش‌ آموزان دختر هنرستان‌های فنی و حرفه‌ ای [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 53-65]

ق

  • قصد خرید نقش افراد تاثیرگذار در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 88-111]

ک

  • کیفیت‌محصول تحلیل نقش بازاریابی داخلی در ارتقای کیفیت محصول بر مبنای مدل معادلات ساختاری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 66-87]

ن

  • نظریه متقاعدسازی نقش افراد تاثیرگذار در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 88-111]

و

  • وفاداری تاثیر برند دانشگاهی بر وفاداری دانشجویان با نقش میانجی اعتماد و رضایت [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 19-37]

ه

  • هوش هیجانی نقش میانجی انگیزه پیشرفت در رابطه هوش هیجانی با عملکرد تحصیلی در دانش‌ آموزان دختر هنرستان‌های فنی و حرفه‌ ای [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 53-65]